meditatii relaxare  •  psiholog  •  cabinet psihologic  •  psihoterapie  •  terapie Bach
Meditatii
terapiieficiente.ro
Ascultati online muzica de relaxare si meditatie >>>
(pentru a putea asculta, instalati WinAmp)
® Website realizat de www.hellodigital.ro
Contact rapid: Mobil: 0741.144.415; E-mail: terapiieficiente@yahoo.com
Meditatie pentru accesarea intuitiei
Aseaza-te intr-o pozitie cat mai confortabila, sezand sau intins pe canapea, inchide ochii si incearca
sa-ti calmezi respiratia cat mai mult. Concentreaza-ti atentia asupra ei, urmarindu-i ritmul. Inspira
profund, iar cand expiri, relaxeaza-ti  constient tot corpul. Daca simti o anumita parte a corpului
tensionata, inspira adanc si odata cu expiratia relaxeaza si acea zona.
Cu fiecare expiratie simti cum tensiunea si stresul iti parasesc corpul, le elimini  din fiinta ta cu fiecare val de aer expirat pe nas. O senzatie placuta
de greutate si caldura cuprinde fiecare grupa de muschi in parte, tot corpul este relaxat si linistit, traiesti o stare placuta de calm, destindere si pace
interioara.
Inspira din nou,  adanc, iar cand expiri, relaxeaza-ti mintea. Lasa gandurile sa zboare. Alunga orice gand nou care iti invadeaza mintea, nu te agata
de el. Lasa-l sa zboare si concentreaza-te doar pe respiratie. Cufunda-te in propria-ti fiinta, pana ajungi in cel mai ascuns si cel mai linistit punct,
apoi relaxeaza-te in acest loc tihnit din fiinta ta.  Aici, ai acces in mod natural la ghidul intuitiei tale, gandeste-te la el ca la un intelept interior, care
salasluieste intr-un punct ascuns din fiinta ta. El este cel care stie, in orice moment, ce anume ai nevoie si ce este benefic pentru tine. Intreaba acel
ghid interior pe rand, toate intrebarile la care vrei sa afli raspuns, de ex.  care este decizia cea mai benefica pentru mine in aceasta situatie? sau,….
care este cel mai important lucru pe care trebuie sa mi-l amintesc in acest moment sau de care trebuie sa fiu constient?, sau,….. in ce directie ar
trebui sa ma indrept acum?, sau,…. pe care dintre ofertele primite ar trebui sa o accept, etc.
Dupa ce iti pui intrebarea la care vrei sa afli raspuns, asteapta un moment in liniste si fi receptiv la orice simti sau gandesti. Remarca daca iti apare
vreun gand, sentiment sau imagine ca raspuns la intrebarea pe care ai pus-o. Indiferent ce receptionezi, pastreaza acel gand, sentiment sau
imagine timp de cateva minute. Nu trebuie neaparat sa le intelegi. Este suficient sa le primesti cu inima deschisa si sa le lasi sa se aseze undeva in
memoria ta sau chiar sa le notezi. Uneori le deslusim mai tarziu sau le intalnim in mod repetat si intamplator in discursurile sau imaginile din jurul
nostru.  Indiferent ce se intampla, ce gand sau imagine iti vine in minte nu te impotrivi. Lasa lucrurile sa se desfasoare de la sine. Vei avea poate
senzatia ca nu se intampla nimic. Este perfect normal. Nu incerca sa fortezi lucrurile. Cand simti ca procesul s-a incheiat, acorda din nou atentie
respiratiei. Cand esti pregatiti, deschide ochii.
Este un exercitiu excelent care se poate face dimineata sau seara, in fiecare zi. Nu ia mai mult de 5-10 minute, dupa ce ne vom obisnui
cu el si poate avea rezultate uimitoare pentru fiecare dintre noi. 
Meditatia Iertarii de sine si de altii
Material video oferit de Risvan Rusu